المتابعون

الثلاثاء، يوليو 29، 2014

مساابقه من اختياركم

السلام عليكم ورمه الله وبركاته

كيفكم يا بنات 

كل سنه وانتم طيبين

اليوم حبيت اعملكم مسابقه بمناسبه العيد

والمسابقه من اختياركم يعني تختارو شو بكدكم المسابقه في التعليقات واكتر تعليق يحصل على ليك او تعليقات راح يكون هاي هي المسابقه

وكمان اذا حبيتو تكون بالتصويت او من اختياري انا 

ووكمان شوو عدد المراكز اللي راح تفوز في المسابقه لكن المراز ما تزيد عن 5 مراكز 

والجوايز راح تكون على حسب نو ع المسابقه

تحياتي 
 اقل من 10 افكار للمسابقه راح الغيها



هناك 11 تعليقًا:

  1. انا بقول تعملي مسابقة ماك اب تختاري بنت نعمل عليها ماك اب انتي تختاري مين الفائزة مش تصويت لانو البنات بجيبوا ناس يصوتوا مش الناس بصوتوا ع شكلها

    farah1xx

    ردحذف
  2. انا فكرتي ان انتي تختاري قسم من اقسام صممي و بيعي زي المجوهرات و الازياء و الديكور و نستبعد قسم الشعر لان معظم البنات مش بيعرفوا يصمموا فيه و يكون في ٥ مراكز للفائزات و يكون افضل بكتير ان انتي اللي تختاري الفائزات لان حكاية التصويت بتبقى صعبة شوية و بنات كتير بيهملوها ........اللي عجبه فكرتي يعملي لايك ^-^

    ردحذف
    الردود
    1. فكرتي عجبتني اوووووووووي بس المشكله في بنات كتير مش بيعرفوا يصموو

      حذف
    2. بالعكس والله ...طب ما انا مش بعرف اصمم بس هحاول
      ما زي ما قولت كل واحد يبتكر و تكون المسابقة مفتوحة
      و بكدة البنات هيعملوا تصاميم تجنن ^-^

      حذف
  3. يعني انتي تختاري القسم و يكون التصميم مفتوح علشان البنات تبتكر و تبدع ......LONNA1212

    ردحذف
  4. في عندي فكرة شوفي تجيبي اول 5مشتركينوتعملي عليهم زي مسابقة الكات واك والفاز بياخذ جوائز قيمة ويتم اختيارة عبر الزوار والفائز تعرض صورتة في المدونة لغايةلما يخلص العيد

    ردحذف
  5. فكرتي هي انك تعملي مسابقه محظوظه المدونه *-*

    و هي انو البنات يصورو دماهم ويكتو اساميهم و يبدا التصويت و رح يتاهل معانا 6 بنات لي عندهم اكبر نسبه تصويت للمرحله 2 وهي مرحله القرعه ورح يربح معانا 3 فائزات

    ردحذف
  6. انا فكرتي انك تعملي مسابقه من ٣مراحل اول مرحله تكون مشهد عن العيد ويتاهلو ٥بنات انتي تختاريهم والمرحله ال٢ اجمل لوك للعيد وتختاري افضل ٣من ال٥ الي اتاهلو في المرحله ال١ والمرحله ال٣ افضل تصميم ((اي قصم )) بعنوان العيد وتختاري افضل وحده من ال٣الي اتاهلو في المرحله ٢
    اتمنى فكرتي تعجبكوا
    اذا عجبتك الفكره (^)
    تحياتي reemonna

    ردحذف
    الردود
    1. روعة انا عجبتني الفكر لايك انا رح شارك اسمي kawtar_noura

      حذف
  7. انا فكرتي انه نلبس ملابس زي افلام كرتون او ديزني وبعدين انت بتحددي الزي الاحلى وبيفوز بجوائز SmileyMemo100

    ردحذف
  8. ممكن نلبس ملابس مثلااا وانتي تختاري احسن لبس يعجبك ويكون له جواايز
    يارب فكرتي تعجبك وشكرا ع المسابقه

    ردحذف